lördag, februari 18, 2012

Att vidga sina vyer

Idag har jag bokat en resa. Inte vilken resa som helst utan DEN DÄR resan. Är rent av lite skakis av bara vetskapen om vad som komma skall. Att jag gjort det. Bestämt mig. Och bokat. Hit:

Santa Monica i Kalifornien. Har lånat bilden av Stora Syster.

Och hit:
Golden Gate-bron i San Fransisco.

I sommar är det mamman som tar Lilla Syster och Store Bror i handen och sätter sig på ett plan för att flyga till Los Angeles och San Fransisco. Där sammanstrålar vi med Stora och Största Systern och roar oss. Antagligen får barnen hålla reda på sin mamma som blir alldeles yr av bara tanken att resa så långt och vars lokalsinne aldrig har utvecklats så särskilt väl men det ska nog gå finfint.
En 25-årsdag, en 15-årsdag och ja, en femtioårsdag ska firas. Morfar i himlen skulle fyllt 75 och han får vara med han med i våra hjärtan. Tror att jag hittat bästa stället för det!






8 kommentarer:

  1. Oh, sååå spännande!!! Och vad härligt att se fram emot.
    Och med dina barn, underbart.

    SvaraRadera
  2. Madeleine: JA! Hur spännande som helst!!!!!

    SvaraRadera
  3. Åh vad roligt att ha en resa att se fram emot.
    Barnen ser säkert till sin yra mamma ;)
    Kram och go'kväll!

    SvaraRadera
  4. Du är en stark och modig kvinna! Jag är stolt över att känna dig! Kram!

    SvaraRadera
  5. Vad härligt. Det kommer att bli Underbaraste resan i världen.

    SvaraRadera
  6. Saker att leva på länge, både före, under och efter.
    Fint att du slog till.

    SvaraRadera