lördag, augusti 18, 2012

Högsta vinsten

Lördag förmiddag i radhuset. Kaffe. Laddade ned lokalblaskan i datorn och konstaterade att inget går upp emot att sitta och bläddra i en riktig tidning. Jag saknar min tidning! 
Jag saknar ett sovrum också och därför har jag nu stretchat renoveringsmusklerna för att ta mig an projektet idag. Har beställt lite hejarop och pepp av kidsen, de får fixa mer kaffe till mamman och bjuda på gott i kaffepausen. De drog en vinstlott på Grönan igår och vann choklad. Tänka sig! Precis vad en renoverande mamma kan behöva! Kan bli en bra dag!

De här finingarna kom hem med choklad till mamman igår. Vad mer behöver man????

5 kommentarer:

  1. Åh, jag vill också ha mina barn hemma! En kommer hem i eftermiddag, men antagligen ska hon ut ikväll igen. Onge.

    SvaraRadera
  2. Så fina barn du har! Å choklad på det... livet duger!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Åh. Dina fina barn. OCH choklad. Behövs något mer? Semlor kanske.

    SvaraRadera
  4. Ojojoj vilka vackra barn du har. Känns bättre bara du fixat sovrummet eftersom alla behöver ett eget krypin att mysa i. Kram kram Mona

    SvaraRadera