tisdag, augusti 28, 2012

En bruten förbannelse........

Konstaterar att det är tisdag idag. Konstaterar även att det har varit en helt ok dag. Precis som förra tisdagen var en helt ok dag. Av det drar jag slutsatsen att förbannelsen över mina tisdagar därmed är bruten och det ger mig ännu mer hopp, styrka och mod. Tillförsikt. Det är grejer det!
Det är något med musiken, det måste det vara! Av Cicki fick jag igår låten "Idag är jag stark" av Kenta och den hjälpte till minsann! Himla bra låt dessutom när man då och då tvivlar så där i största allmänhet. Så vi lyssnar väl????

4 kommentarer:

  1. Bra att den kom till användning. Det är en bra pep-låt till sig själv.....:-)

    SvaraRadera
  2. Vad spelar det för roll om man inte har en vacker och skolad röst när man sjunger man KÄNSLA?!

    SvaraRadera