söndag, december 06, 2015

Andra advent

Även denna dag har gått i resandets tecken, i detta nu sitter Store Bror på ett plan mot Thailand och befinner sig ovanför Indien. Stora Systern sussar nog sött i djungeln på Sri Lanka. Hoppas jag!
Själv har jag gullat med barnbarnet, gett honom en 2-a adventpresent och sen hälsat på Hjärtats mamma. En hyfsat pigg dam i sin bästa 87-årsålder som bjöd på hembakta saffransbullar.
Så mycket mer har det inte blivit av den här dagen, andra advent och så blev det. Funderar på att gå och lägga mig tidigt och det är bäst att göra det direkt för annars börjar jag med något och sen är det kört. Då slår andra andningen till och det blir sent. Jättesent. Så. Over and out.

2 kommentarer:

  1. Hoppas även hans resa går bra :) Det är jag övertygad om att den gör. Sov riktigt gott nu!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ezter: Det har gått bra, de är på plats!

      Radera