onsdag, augusti 29, 2018

En ljusning i sikte

En bättre dag. Förutom frustration på jobbet. Går liksom inte att göra något åt det i rödaste rappet. 
Började dock dagen med ett besök hos sjukgymnasten, vi övade att sitta och släppa tag i kroppen. Att andas utan kramp till exempel.  Tårarna rann hela tiden. Det blir så när tag ska släppas.
Efter jobbet lockade Store Brors flickvän tillika Pt mig till gymet. Hon peppade mig och jag klarade att köra ett pass med henne. Det kändes otroligt skönt och i duschen sen rann tårarna men där syns det ju inte. Hjärtat bjöd på kvällsmat, hans son var där så vi satt en stund och småpratade alla tre innan jag for hem till radhuset och katten. Mitt radhus. Min soffa. En bättre dag.

1 kommentar:

  1. Den tog sig iallafall på slutet! Hoppas denna dagen blir ännu bättre!

    SvaraRadera