torsdag, februari 28, 2019

Ändrade planer

Idag hade jag ställt in mig på att träna efter jobbet men jag åkte direkt hem. Tänkte städa istället då helgen som kommer är full med aktiviteter så jag kommer inte hinna röja något. Nu blir det ju inte så tillställt på en person men dammigt, grusigt och katthår blir det.
Om jag inte sätter mig och syr lite. Frestelsen är stor. Min simmarkompis åker till Thailand i morgon så tre fredagar i rad ska jag ta mig i kragen och gå dit själv. Mentalt pepp på den då klockan ringer 05:15.
För övrigt snurrar fina huset vi var och tittade på i huvudet. Jag blev störtförtjust, förutom att jag då skulle flytta längre bort från Lilla N. Hjärtat är inte lika entusiastisk och det ska ju stämma för båda. Tänker jag. Å andra sidan sitter vi inte i sjön men .... tja. Så där snurrar det på. Ungefär som vanligt bara olika saker att tänka på. 
I morgon är det fredag. Äntlish.

1 kommentar:

  1. Det var ju jättefint, men visst, båda måste vara på...
    Städa, det är ju trist! Önskar dig en fin avslutning på veckan!

    SvaraRadera