onsdag, februari 20, 2019

Godmoooooorning världen

Det här med sömn är ett kapitel för sig. Inatt blev det inte så mycket av den varan och till slut gav jag mig och gick upp. Drack en kopp te, lät bli att tända lampan men det var tråkigt att sitta där i mörkret så jag tände lampan och broderade en stund. Håller på med ett julbroderi, klart vilken jul som helst, och ja, Hjärtat blev något förvånad när han vaknade och undrade vad jag höll på med. Han sover inte heller så bra just nu p g a anledning så nu på morgonkvisten är det två trötta själar som ska skalla ännu en dag. 
Jobb, träffa en ny chef, träna lite lugnt och besöka sjukskriven väninna står på denna onsdagsagenda. Nu blir det ju sällan som jag tänkt men ett försök att strukturera en dag i en rörig tillvaro. 
Dagens ledmotiv är ”A bitter lullabay”, Martin Almgren. Den tränade vi på i kören i måndags och har snurrat runt i huvudet sedan dess. Na na na nananana na na na ......

1 kommentar:

  1. Hoppas er dag blir bra iallafall! Själv ska jag ”ta det lugnt”. Väldigt lätt... eller inte.

    SvaraRadera