lördag, april 13, 2019

Premiär och kval

I natt har jag drömt om jobbet. Massor. Kursen drog igång massor av tankar och känslor och en hel del bearbetade jag säkert genom att drömma om dem. Vaknade flera gånger och kände mig stressad, fick koncentrera mig på andningen och att tänka mig till mitt drömrum, kunde somna om men hackig sömn känns i kroppen idag.
Så haver jag begått hoj-premiär för i år. Inte bästa förutsättningarna, bara sex grader så jag frös faktiskt på slutet av turen. Men fint sällskap, Hjärtats son med kompisar, in alles fyra hojar på väg så trevligt var det. Vi åkte och fikade, värmde oss vid öppna spisen och åkte hem igen. Jag har bäddat ned mig under filtar, Hjärtat kaklar badrum och ikväll ska vi på handboll. Sonen och laget kvalar till division 1 så hejar-klack ska vi vara!

1 kommentar:

  1. Och kvalet gick ju bra🤗ha en fin söndag, vi drar till Smultronstället över dan.

    SvaraRadera