tisdag, april 16, 2019

Tisdagsfeeling

Inte kan jag svara på kommentarer via telefonen och det är förvisso ett i-landsproblem men irriterande.
Har vaknat på ”fel sida” vilket känns som den vanligaste sidan just nu och det är som att befinna sig i ett vaccum. Ständigt.
Skojade igår och sa att det nog beror på atmosfäriska störningar. Jag vet inte. Nåt som skaver bara.
Igår sjöng vi med kören. Gick hyfsat bra. Ikväll ska jag klippa mig hos Lilla Systern. Sen får jag sova igen. Faktiskt det jag mest går och tänker på, när kan jag lägga mig igen?? 

1 kommentar:

  1. Jag går också runt med konstant trötthet. Väldigt tråkig och obehaglig känsla! Nu ska jag strax sätta mig i bilen och köra till Hemstaden. Träffa de fyra äldsta barnbarnen, det är ju inte fel ;) Värre att köra hem ikväll...
    Njut i frisörstolen!

    SvaraRadera