onsdag, april 03, 2019

Onsdagspepp

Lång dags färd mot natt. Längtar redan efter att få gå och lägga mig fast jag nyss gått upp. Vad ÄR det här????
Vårtrötthet har ett fejs - mitt.
Sen konstaterar jag att Hjärtat och jag är i otakt med husrenoveringarna. (Lyxproblem). När jag är klar (i alla fall med ett projekt) har han redan börjat med något annat och är upptagen. Vafalls??? Nu river han badrum för att sedan bygga upp det i en annan skepnad. Gör allt själv, en handy man. Tur han har en handy tjej också, annars hade han haft jättemycket att göra. Men badrum ger jag mig inte på, måla, tapetsera och fixa fönster klarar jag men sen är det stopp. Och så får han väldigt gärna byta däck på nya Cina-bilen. 
Till sommardäck.. Det låter himla trevligt med sommardäck tycker jag och tänker på vår kommande semesterresa till Kroatien. Då. Sen. När det är sommar på riktigt. Nån längtar redan, huset, havet, maten, dofterna, varandet. Kroatien helt enkelt. 

1 kommentar:

  1. Sommardäck låter trevligt. Jag får dras med mina vinterdäck tills köket är klart antar jag. Dubbfria så det funkar ju. Men fula fälgar!

    SvaraRadera