måndag, augusti 19, 2019

Så är man igång då

Allt är igång igen. Vardag. Åt frukost i uterummet, gick en sväng runt tomten innan jag åkte. Jag klippte bort de vissna rosorna igår och det blev fint. Ville inte åka ifrån, ett visst motstånd har infunnit sig. Precis som innan semestern.
Det som inte är igång är rivning av kök. Inte ett ljud hörs om det och inom mig börjat det pyra av missmod och ilska. What the fuck liksom. Kom hit och riv upp golvet nån gång då! Tre veckor nu. Konstaterar att vi kan glömma att det är klart till min födelsedag och den planerade inflyttningsfesten den sjätte september. Det får bli hämtpizza i uterummet. Funkar ju men just idag är jag bara missmodig. I morgon är en annan dag. 

1 kommentar:

  1. Hämtpizza eller nån annan form av catering! Det blir bra oavsett. Men jag tycker gott de kan pallra sig dit och börja...

    SvaraRadera