lördag, september 17, 2011

Lördagsplaner

Lördag. Tänker mig att putsa fönster. Gå 2,5-kmspåret. Äta middag med Bästa Väninnan och Fästmannen. Skypa med Stora Syster borta i Santa Monica. Bra lördagsplaner tycker jag. Har inte kommit längre än till kaffet men man måste ju börja någonstans!
Veckan försvann bara, var på kurs med övernattning med jobbet. Sviter av det är ont i knävecken????? Ja, förutom alla bra seminarier, diskussioner och information vi fick, så gör det ont i knävecken. Inte kan det väl ha att göra med att jag dansade i högklackade sandaler? Va? Hade vi "dansseminarium" också? Japps. Ytterst frivilligt men jag var på. Är det nåt jag gillar så är det att dansa. Gör man det sällan och i högklackade sandaler får man ont i knävecken. Ny erfarenhet. Men så har jag ju aldrig varit på dans när jag är så här "gammal" heller. Nu vet jag!

8 kommentarer:

  1. Smällar man får ta -)
    Ha en skön lördag.

    SvaraRadera
  2. Dansseminarium! Fan vad kul!
    Jag vill också, men inte får jag åka på sån't med jobbet inte.

    SvaraRadera
  3. Bra planer tycker jag! Men du missade väl inte melodikrysset??
    Ha en skön helg.

    SvaraRadera
  4. Dans är SÅÅ roligt och bra motion, vi dansar sen när du kommer :-)

    SvaraRadera
  5. Anna: En sån "smäll" tar jag så gärna! Skön lördag to you too!

    Nilla: Har kanske bästa jobbet??? ;)

    Maud: Missar ALDRIG (nästan) melodikrysset. Eller kaffet.

    Fru Venus: JA! Kan visa några sköna, nåja, nylärda moves!!! ;)

    SvaraRadera
  6. Låter som en bra helg, med eller utan ont i knävecken!
    Hälsa Stora syster när ni skypar! Säg att Yngsta snart får komma hem :)

    SvaraRadera
  7. Låter som en härlig helg och det där med knävecken är väl övergående hoppas jag :)
    Ha en fin vecka!
    Kram

    SvaraRadera
  8. högklackat var länge sedan mina ben fixade, snyggt men funkar inte att gå i tyvärr, kul att du hade det trevligt

    SvaraRadera