torsdag, september 29, 2011

Traditionen bjuder!

Jag har fastnat för Hollywoodfruar. Japps. Något så banalt och ytligt ägnar jag mig åt. Lite skönt faktiskt. Tills Gunilla Persson klev in i handlingen. Nu har jag ju förstått att det är fler som reagerar på hennes framfart bl a med sin flicka och man kan ju undra om det är ett spel för gallerierna eller är hon sådär korkad????
Hon framstår inte som den bubbligaste drickan i backen och det BEHÖVER man ju inte vara men detta?????? Om det är på riktigt är det för j-t.
Finns det inga "prussiluskor" där i Americat? Ingen Kling och Klang???
Nej. Jag tänker inte sluta titta. Jag ska sitta där vareviga måndagskväll och ygla mig över G Persson och stackars dottern, njuta av Maria M och vara sådär ytlig. 1 timme i veckan. Sen lovar jag att äta min gröt, göra mina rundor i spåret, tanka grönt, återvinna mjölkkartongerna och bara köpa ekologiska ägg.
Först ska jag slutföra dagens mission: Äta upp alla pepparkakor i årets första inköpta pepparkaksburk! En kär tradition i månadsskiftet september/oktober.

4 kommentarer:

  1. Jag håller med dig i precis allt, speciellt pepparkakorna ;-) Kram

    SvaraRadera
  2. Håller med dig om allt UTOM pepparkakorna ;)

    SvaraRadera
  3. håller med dig helt! jag vred i soffan när jag såg henne första gången, kvinnan måste vara lite smått galen.... ÅH. peppisar. kan inte världens bästa mamma skicka ett paket???? löööve you!!

    SvaraRadera
  4. Har svårt att hålla med dig i något eftersom jag inte sett ett enda program(bara hört talas om det) och inte införskaffat höstens första pepparkakor!! :)

    Gunilla får väl vara hur knäpp hon vill.. det är det stackars barnet som någon (tv3) borde skydda från exploatering! Jag ryser när jag hör vad som händer.. Usch!

    SvaraRadera