fredag, september 09, 2011

Finally!

Säger som Gert Fylking! Äntligen! Äntligen är Store Brors rum klart och det återstår bara lite piff och fix. Det där roliga. Det där som gör att man faktiskt orkar med hela långa vevan med det erbarmligt tråkiga u.n.d.e.r.a.r.b.e.t.e.t.
Helgen ska jag ägna åt att vårda ömma muskler, sköta om en trött rygg och njuta av att det är klart. Kanske sköta om bloggen lite, läsa hos er, läsa den där boken som ligger på nattduksbordet som jag inte orkat titta i eftersom jag somnat nästan innan jag landat på kudden. Så får det bli!


Här startade vi. I ett "jag-flyttar-till-andra-sidan-jorden-rörigt rum.

Riva, riva, slita, slita............................ (favorit i repris)

Nästan färdigt. Klart att assistenten ska vara med på bild.
Och ja. Golvlisten sitter numer bakom rören. Snyggast så!
Visserligen höll jag på att orsaka totalt haveri i fjärrvärmen men det är smällar man får ta.
Även en elementpackning går att flirta med så att den till slut, snällatackolov sluter tätt igen................

Idag. Återstår lite piff och fix vilket Store Bror tycker är HELT onödigt.
Han har sin dator. Piffat och klart helt enkelt!

7 kommentarer:

  1. När blev datorer piff? :-))) Bra jobbat! Kvällskram!

    SvaraRadera
  2. Fru Venus: När man fyllde 15????? ;) Kram!

    SvaraRadera
  3. Ljust och stilrent. Borde vara lätt att hålla ordning i. Hoppas att Storebror blev nöjd och tacksam.

    SvaraRadera
  4. åh mitt rum.... men gud vad fint det blev!!!!! hoppas han sliter det med hälsan, eller med datorn kanske jag ska säga haha. hälsa alla, pussokram <3

    SvaraRadera
  5. Fint blev det och du har gjort rätt för en vilohelg!

    SvaraRadera