onsdag, september 14, 2011

En strumpa eller två gör ingen höst.......................

Mittiveckan får jag ett utbrott för att Newbodykatalogen är borta. Spårlöst. Egentligen gör det mig inte ett endaste dugg, de människor jag känner är sparsamma och har kvar strumpor, kallingar och linnen från i höstens försäljning. Men jag blir sur i alla fall. När så någon säger att den väl låg på golvet och skräpade och därför blivit undanlagd blir jag ännu surare. How come? Antagligen därför jag för tillfället är utrustad med tidernas teflonminne och det jag inte ser, finns inte. Och försäljningen ska redovisas ............ om en timme. Attans! Så går priset till den mest "ohjälpsamma mamman" i laget ånyo till mig. Högljutt brukar utnämningarna ske också. Av den mest hjälpsamma mamman i laget. Och aldrig mötas de två....................!

6 kommentarer:

  1. Näääääääääääää....Det är INTE ditt fel!

    SvaraRadera
  2. Du drar säkert ditt strå till stacken. Låt dem hållas, de som har tid och ork.Teflonminne - sitter det i nacken och gör ont. Jag bara undrar, jag ser inte saker som jag borde ha sett -förargligt.
    Vad glad jag blev när jag läste fatt hos dig. Det mesta har blivit bättre. Bra kämpat.
    Kram Viola

    SvaraRadera
  3. Å fy fan, sånt där kallas mobbing! Ge henne fingret och hälsa från mig.
    Hon kunde väl ta och leva ditt liv nån vecka så håller hon väl käften sen.

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  4. Hoppas verkligen katalogen kom tillrätta. I grevens tid... :)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Det går aldrig bra att leta efter saker när man är stressad.
    För övrigt är Newbody mina favorittrosor och sockar, men tyvärr är det ingen försäljning av dom här i byn för närvarande.
    Och hon som gör utlåtande verkar inte vara någon trevlig typ, strunta i henne.

    SvaraRadera
  6. Sådana där kärringar blir jag galen på. Och ja, jag tycker de är kärringar...

    Du ska se att grejerna dyker upp när man minst anar.

    SvaraRadera