fredag, september 30, 2011

Vandra vidare........

Eftermiddagen haver spenderats på fik i strålande sol och trevligt sällskap. Ett himla trevligt sätt att tillbringa en fredagseftermiddag på. För att inte tala om just det här fikets räkmackor. Går INTE av för hackor.
PLANERING var ordet för dagen. Kanske inte just min bästa gren, men absolut en av mitt sällskaps starka sidor och då är det ju bara att hänga på.
Vi pratar vandring här. FOTVANDRING. Långt. Typ sex timmar. Har bestämt mig för att utmana mig själv (haha, som inte varje dag är en utmaning.........) med att hänga på en van vandrare. Hon har lovat att ta det lugnt med mig som är novis och eftersom jag litar på henne så
"JA, JAG vill följa med på vandring".
Hoppla hej. Så. 3 november ska tant ut och gå. Jättelångt. 4 november har jag bokat fotvård. Har lovat mina tassar det så har de lovat att hålla hela vägen. Deal!

3 kommentarer: