fredag, november 04, 2011

Höst

Dagen efter långvandringen är en stillsam dag. Framförallt en ledig dag. Lite pyssel och lite plock. Att det kan finns så mycket att plocka i radhuset. Märkligt fenomen. Särskilt som jag rensar, kastar, säljer och sorterar bort allt vad jag orkar. Man kan säja att jag är lite i en "fläng släng" period, vilket är min alldeles egna tolkning av Feng Shui. Kommer liksom aldrig ända fram. Thank God för förvaringsboxar. I med klabbet och på med ett lock. Klart!
Trevlig fredag önskar jag er!


Blev inspirerad av alla fina färger i skogen igår. Min fredagstolkning av "Höst".

6 kommentarer:

  1. Fin tolkning av höst!

    Haha, ja förvaringsboxar is da shit! Ja för att använda ett ungdomligt citat *host*

    Ha en trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera
  2. En glad tolkning :-) Gillar det där med locket på ;-)) Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  3. Här är det också lite fläng och släng.

    Underbara färger på din hösttolkning.

    SvaraRadera
  4. Vad fint...=)
    Trevlig lördag önskar jag dig! Kram

    SvaraRadera