onsdag, november 16, 2011

Insikt

Att inse att man inte själv ska tapetsera Öfvre Hallen med tillhörande trapphus måste ju vara ett tecken på mognad och inte rädsla? Speciellt när man mäter upp 4.50 på högsta punkt. Nopes. Där uppe vill inte jag stå på någon hemmabyggd ställning (om jag håller här.....???) och riskera livet. Därför har jag precis avslutat en runda med en målarmästare i nämnda hall och trapp och som får det att låta plättlätt. Om han gör det
"Gör, gör, gör"! svarade jag och .........tja.
Vilken dag som helst blir det tjusigt i trappan. En ljusglimt i mörka november!

2 kommentarer:

  1. Smart val...själv grunnar jag fortfarande på hur jag ska lösa samma husdel själv...

    SvaraRadera
  2. Wonderful :)
    Tapetsera är ju annars ganksa kul, men 4,5 meter.... Nope!

    SvaraRadera