söndag, november 06, 2011

Tintin gillar jag!

Nu har jag sett Tintin! I 3D! Det var en ny upplevelse för tant och jag får väl skylla på de där brillorna man ska ha på sig när jag drällde popcorn över hela mig och raden framför. Lite svårt med progressiva brillor och 3D-glas över det. Lite tjock om nosen kände jag mig allt. Sen, att jag hojtade i högan sky när det kändes som en pirat petade på just mig med sitt svärd får väl gå under rubriken "nybörjarhojt". 3D var ju roligt! Eller hur? Kids?! Hallå?! Vi hade väl trevl...................???!!!! Så klart vi hade!

3 kommentarer:

  1. Ha ha, vi har sett den nu ikväll - kul film! jag har samma problem med probrillor, extra glasögon + ögondroppar.....men det var värt det :-)

    SvaraRadera
  2. Det verkar som om det är något som jag kommer att se!

    SvaraRadera
  3. Låter kul. Jag har sett en kort trailer från nya Tintin-filmen på nätet och blir ännu mer nyfiken efter din beskrivning.

    SvaraRadera