lördag, november 12, 2011

In the early morning

Lördag. Tant vaknade tidigt. 05.17. Händer aldrig en vardag kan jag säga. Nä. Då sussar jag så gott tills klockan ringer och lyckas ibland stänga av den i sömnen för att jag är så trött. Men inte idag. Nähädå. Så vid pass nio-rycket har jag tvättat en maskin tvätt och hängt den, vattnat blommor och pysslat lite med ditten och datten.
Tycker för övrigt att resten av the familia ska vakna snart. Liksom grannarna för idag står det "tapetrivning" på schemat medelst slipning och rivning av matta. Inga tysta aktivteter här inte. Det måste ske snart bara, för annars somnar jag om här i soffan med kaffe, filt och nyheterna på tv.n............................

5 kommentarer:

  1. Ha ha ha, så välbekant :-) Sov en timme nu så är du på G sen när de andra vaknar. Lördagskram!

    SvaraRadera
  2. Hoppas att de andra vaknade och att du inte somnat om.

    Trevlig helg hjärtat.

    SvaraRadera
  3. Men tyyyypiskt att vakna så tidigt när man får sova!
    Tur du verkar ha aktiviteter så du inte hinner slöa till under dagen ;)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Tittar in och kollar läget! Hoppas att du sov liiite längre nästa natt!
    Må väl och ha det gott.

    SvaraRadera