lördag, december 03, 2011

Hip Hip Hurra. Del IIII

Här strösslar vi födelsedagar omkring oss och idag är det Lilla Systers tur.
På pricken fjorton år sedan hade jag precis pustat ut efter Stora Systers sexårskalas och innan jag visste ordet av (nåja) var det dags för Lilla Syster att göra entré i världen.
Det var snö och kallt, det minns jag precis och hemma satt tre syskon på helspänn och väntade på samtalet från BB.
"Vad skulle det bli"????
En alldeles skrynklig, underbar, vacker liten Lilla Syster skulle det bli.
Idag fyller hon år och familjen har som vanligt väckt födelsedagsbarnet med skönsång till glädje så klart för "fjortisen"!
Hip Hip Hurra för Lilla Syster idag!


Hela min härliga barnaskara. Lilla Syster fick godkänt. Vilken tur!

3 kommentarer:

  1. Inte konstigt hon blev godkänd, den gullungen! Kram till henne idag! Och till mamman!

    SvaraRadera
  2. Men så söta! Kan känna ända hit hur gott den lilla måste ha doftat! =)

    SvaraRadera
  3. älskar jontes fingrar på wimsans huvud! hur gulligt? nu saknar jag er allt för mycket... många kramar!

    SvaraRadera