torsdag, oktober 19, 2017

Flyg, flyg .....

Dagarna går. Fort. Följer med på möten, provtagningar för läkemedelsinställning, behandlingar m m. Jag jobbar också mina fyra timmar som går i raketfart, åker hem, vilar, fixar lite och vilar igen. Hur trött kan man vara? Känner mig osocial och drar mig undan. Jag tycker det är skönt att vara ensam och lider inte utav det, det är mest omgivningen som drar i mig. Jag vet att det är av omtanke men jag orkar inte riktigt just nu. 
En sak har jag dock orkat: att boka en resa. Vi åker till Wien igen, julmarknaderna hägrar där i november! Samma hotell som förra gången, ett säkert kort. Centralt och trivsamt. Och så har de ju extra djupa badkar!!! Ett glas bubbel och en bra bok i det karet under tiden Hjärtat tar sin middagslur ser jag fram emot. En och annan wienerschnitzel lär väl slinka ned eller en skål varm gulashsoppa vid något marknadsstånd. Något att se fram emot! 

4 kommentarer:

  1. Så mysigt det låter! Det förtjänar ni!

    SvaraRadera
  2. Bra med resan bokad. Och modigt av dig, att boka en resa och åka bort. Kan tänka att det inte är var ett helt enkelt beslut. Du är så bra, Cina!

    SvaraRadera