fredag, oktober 27, 2017

Simma lugnt!

Idag simmade jag lugnt. Vaknade i god tid och stressade inte det minsta. 06:15 plaskade jag i bassängen. Åt frukost som vanligt med kollega på fiket, nu är vi väl stamissar där???
Eftermiddagen har jag tillbringat med Lilla N, hämtade på dagis, handlade blåbärs-Festis på Ica och sen fikade vi i radhuset. Nu är det lilla livet återlämnat till föräldrarna och jag ska vila! Äta något gott och titta på Idol. Lagom fredagskväll! Tänk! En vanlig, lagom fredagskväll. Utan oroskramp. Som jag uppskattar det och är så innerligt tacksam för all hjälp vi fått så att det svåra vänt! Fredagsmys på riktigt!


Badhuset i arla morgonstund.


Lilla N rollar sig .....


Katten får mat .....


Det tränas på att fånga stora fiskar! Morbrors håvar är spännande.



1 kommentar:

  1. På tal om klädroller, jag läste en bra grej! När djuren kommer in, eller man själv gått i högt gräs, rolla med en sådan, så fastnar fästingarna där!
    Ha nu en riktigt lugn, skön fredagkväll!

    SvaraRadera