fredag, oktober 20, 2017

Fröken Hipp som Happ har vaknat

Om en liten strax ska jag åka och äta frukost på café. Utan att först ha simmat. Suck. Ställde om klockan igår kväll till jättetidigt men aktiverade inte larmet och vaknade med ett ryck vid den tidpunkt jag lätt och graciöst skulle glidit ned i bassängen. Just nu känns det som allt blir tokigt, upp och ned, inte som jag tänkt mig och jag är mest ledsen och låg. Efterdyningar.
Men frukost på café ska jag väl klara av utan större konklimang kan man tycka. Jag tar badväskan med mig och simmer efter jobbet. Omvänd fredag! 

2 kommentarer:

  1. Åh. Man blir onödigt låg vi försovning. Det är fredag. Vila i det. Litet omvänd ordning är ingen fara. KRAM!

    SvaraRadera
  2. Jag hade sovmorgon, hade tur att bli ledig, men gud så seg jag är! Har inte kommit igång än, men så är nätterna också extrema. Allt rusar rent i huvudet och magen krampar av oro. Nu får vi försöka njuta av fredagen, det är ju en god sak i sig! Får börja dela in saker i bra och dåligt och finna en vila i det som är bra. Hur lätt nu det är...
    Simma lugnt!

    SvaraRadera