lördag, maj 23, 2009

Vår-utflykt!

Det slutade regna fram på eftermiddagen och solen vågade sig fram. Då tog Lilla Syster, Bästa Kompisen och jag en promenad till "metropolen" på ön. Det här är vår färd:


Vi njuter, njuter av blommande buskar och en
underbar, härlig stig i solsken!



På vägen: sol, vattenansamlingar, gamla löv, geggamoja.......
vi vet vart vi vill!


...... över stock och sten........


....en spegelbild på vägen......

...framme vid Nedergården (hemsidan är SNART färdig, länk kommer)
hittade tjejerna dessa små, sköna, mysiga kompisar som så klart fick följa med hem....


...jag hittade dessa fina fåglar som kommer att passa på
vår svarta tv-bänk hemma i radhuset i stan......


....and still I dream of den här härliga
solstolen med tillhörande bord från SKAGEN.......



2 kommentarer:

  1. Vad idylliskt!
    Jättefina bilder. Du har onekligen haft en betydligt bättre helg än jag. Ensam hemma med barnen varav en är sjuk och därmed omöjliggör några som helst utflykter.
    Nåväl, man får väl vara glad för att man inte bor i lägenhet mitt i stan, vi har ju vår tomt att vara på i alla fall :-).

    SvaraRadera
  2. Ser härligt ut! De där stolarna tyckte jag att de hade på Ulriksdals Wärdshus när jag var där i fredags, sååå snygga!

    SvaraRadera