tisdag, juni 09, 2009

Sommarlov!


Så är nu sommarlovet här! Med lust och fägring stor! Och ja, mamman är vaken och har, om inte just nu solsken i blick, klarat av skolavslutningarna och ätit tårta utan att svimma av trötthet. Man lär så länge man lever! Att ta det lilla lugna och se tiden an! Att delegera! Därför var Stora Syster på Lilla Systers skolavslutning, pappan på Store Brors och de klarade sig alla alldeles utmärkt! Se där! En upptäckt som heter duga! Och mamman var lugn och sansad! På en avslutningsdag! Come on, sommaren! Det här ska bli den bästa ever!

9 kommentarer:

  1. Swosch i 190 km/h!! Man blir helt anfådd av att läsa ditt inlägg - full fart framåt liksom :-). Härligt!

    SV: BRA! Då peppar vi varandra tycker jag :-)

    SvaraRadera
  2. Åh vad härligt att allt gått bra och vilken supersmarrig tårta det där ser ut att vara. En riktig sommartårta :)

    bs
    Tack, ja vi får nog trevligt ändå:)

    ja fyy vilket pissväder. Nu är man riktigt less på detta.

    Jaså en höns-mamma minsann ;) hehe jag är likadan. Och kommer nog alltid vara. Hellre "överförsiktig" än inte alls.
    kram

    SvaraRadera
  3. Åh, inte blev man läskad av den där tårtan inte!! *grön av avund*

    Ja, visst är det härligt med spikmatta.. en gång när jag somnat på den så försökte jag vända mig på sidan.. f-n, ryggen såg ut som om jag slagits med en katt!! Hahahaha..

    SvaraRadera
  4. Tack för titten hos mig! Visst ska denna sommar bli perfekt bara vädret skärper till sig...

    Vilken tårta :-)

    SvaraRadera
  5. engelsson ler stort o brett..o gratulerar dig till din insikt..o hoppas komma lika långt en dag..för jag flänger nog fortfarande pretentiöst runt helt i onödan

    SvaraRadera
  6. Så gott det ser ut! Klart att sommaren ska bli den bästa ever! Bra att du hänger med på tåget här, för det gäller oavsett väder! KRAM!!

    SvaraRadera
  7. Hej! Vad roligt att du lämnade ett spår efter dig :) Och vilken underbar tårta. Gissa om jag blev sugen på den nu då... hmm haha.

    Kram Josefin

    SvaraRadera
  8. Kim P: Det gäller att elda på när det funkar! ;)
    MsUse: Japps, en hönsmamma! Fast det skulle jag aldrig erkänna! ;)
    Pia: Spikmattor lämnar alltså spår! De funkar!
    Znogge: Perfekt ska den bli den häringa sommaren!
    Engelsson: Flänga runt går an om man har en aning om vart man ska! Och varför! Kram på dig!
    Spader Madame: Jag är med på tåget! Var så säker!
    Krydda Livet: Den var lika god som den ser ut!

    SvaraRadera
  9. Vilken härlig avslutningstårta! Självklart ska den här sommaren bli den bästa :)

    SvaraRadera