fredag, januari 21, 2011

Dag 21: Drömmar av ...... tvättt!

Livet i Radhuset är lite busy för tillfället. Lite att fixa, dona och stå i. Det blir inte så mycket tid över för bloggen och inte att läsa andra bloggar. Ytterst tillfälligt hoppas jag.
Läser att Fru Venus utmanat bloggare att visa varifrån man bloggar. Det lät lite kul och när jag hittar kameran, har bäddat och skottat fram soffan igen så, kanske......
Eller så kanske det kommer en bild på en ny inneboende som flyttar in nästa helg: En egen tvättmaskin! Hej vad det ska tvättas, hängas och aldrig mer vara fullt i tvättkorgen. Dream on!

5 kommentarer:

  1. Lycka till med dina tvätthögsfria dagar, det brukar ju inte vara svårt att uppfylla när man har tonåringar i huset!

    Trevlig helg.

    SvaraRadera
  2. Jag förstår att det är en välkommen nykomling och han lär nog få göra skäl för husrummet.

    SvaraRadera
  3. Jag bara älskar min tvättmaskin i badrummet :-) Vill gärna se din bloggplats! Kvällskram!

    SvaraRadera
  4. Halloj i tvätt högen :)
    Nu är jag tillbax ,,köpt en ny liten familje medlem .Välkommen titta in .
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Det var en vän som frågade vilken maskin- tvätt eller disk jag skulle kunna vara utan. Vi har tvättstuga i huset men jag kan (om jag måste) avvara diskmaskinen.
    I den gemensamma tvättstugan (vi är bara 9 familjer) används tvättmedel med parfym så kläderna luktar hemskt och detta trots mitt parfymfria medel.
    Lycka till med din drömtillvaro.
    Kram Viola

    SvaraRadera