söndag, juni 26, 2011

Gott och blandat!

Midsommar kan ju vara hur trevligt som helst! Lugnt, fint, gott och varmt. Lite sill, lite nubbe, en promenix, lite spel, lite grill, lite korsord. Sen så! Sover man hur gott som helst, vaknar till regnvädersmidsommardag, fikar på jordgubbstårtan vi inte orkade med på aftonen och bara är resten av helgen. Inte ett knas så långt ögat når! Hur härligt som helst!

Så fint det är så här mitt i sommraren..........

Mitt i promenixvägen kan man ta sig en sväng runt fyren.
Passade ju bra eftersom vi inte hittade någon midsommarstång.

Här ska det växa fina rosor. Och skyltas!

Trädgårdsyatzy satt som en smäck när "Vinnarskallarnas idrottsförening"
hade lite galej på aftonen. Hur kul som helst!

Ja. Och så en bild på en tårta till. Ni kanske tror att jag inte gör något annat än att baka tårtor och det gör jag inte. I i juni. Då är jag helt enkelt en tårtfixare. Den här gången kanske mer gubbar än tårta. Men gott!

1 kommentar:

  1. Vad mysigt ni verkar ha haft det :) Tack för fin kommentar!

    SvaraRadera