torsdag, juni 02, 2011

Mer silvertejp till mig!

Morgonens planerade stavgångspromenad blev lite försenad. Måste mecka ihop dem först. Stavarna. Den ena gav med sig och ville inte alls stanna i inställd läge. Lite jobbigt att gå en runda med en kort och en lång stav. Å andra sidan kanske det är det som menas med allsidig träning? En lång sida och en kort sida?
Nä. Men blodtrycket gick upp en anings aning när jag höll på att mecka, det gjorde det allt och efter en kvart kunde jag konstatera att alla de där pilledutterna inuti stavarna har nog stor betydelse och att bestämt ordning har sitt syfte. Den bestämda ordningen orkade jag inte lista ut utan hämtade resolut silvertejpen. Vad gjorde man utan silvertejp egentligen?! A girls best friend, helt enkelt!

2 kommentarer:

  1. Håller med. Det fanns en tid då jag funderade på att använda silvertape på yngsta. Över munnen.... ;-)

    SvaraRadera
  2. Jajamen, utan silvertejp blir tillvaron så mycket mer svårhanterlig!

    SvaraRadera