torsdag, juni 30, 2011

Fylleri, fyllera!

Idag haver det sjungits för Bästa Mamman! Vilken "fyllemånad" juni är! Födelsedagarna står som spön i backen och knappt hinner man slå in det ena paketet så ska ett annat slås in. Man är liksom uppsjungen hela tiden och sångerna ljuder så fint! Sant, sant, sant.........
Juni sjunger på sista versen. Jo jag tackar! En mer galen månad än just denna juni får man allt leta efter. Eller. Det tänker jag verkligen inte göra. Jag tänker hasa bort till Grannkollegan och hennes man, bli bjuden på middag sittandes på en skön dyna och bara mysa in juli. Nu börjar "somraren". På riktigt!

Bästa Mammans lusthus............

Ett dammbygge.........

Jag bara "gillar´t"!

Måhända en installation???? "Toaborste i syrénberså". Varför inte?????

3 kommentarer:

  1. Grattis Cina på födelsedagen!
    Eller vänta, var det din mamma som fyllde? Nu blev jag osäker och har inte inlägget framför mig så jag säger: GRATTIS till er båda och till sommaren kan jag också slänga in ett grattis för det är den värd!

    SvaraRadera
  2. Ett sån't lusthus vill jag ha innan jag dör! Jag vill i alla fall vara på fest i ett.

    SvaraRadera
  3. Håller med Nillas liv på pinnen. Trodde först att det var du som fyllt men blev osäker när jag läste vidare i texten. Men "Bästa mamman" är väl du? Grattis för säkerhets skull!

    SvaraRadera