onsdag, juni 22, 2011

Tidevarv

En helt normal dag! Va???!!!! Blir ju nästan förvånad och överraskad. Lite glad rentav! Då finns det hopp om att allt tjorv ordnar till sig till slut. Får helt enkelt se tiden an. Älsklingen gör framsteg och har till och med fått lite färg på kinderna. Klädsamt minsann!
Sen kom jag på att jag pratade om midsommar som om det var långt fram i tiden. Min tidsuppfattning har visst fått sig en liten törn, så jag satte upp en förvånad nuna när väninnan vid kaffebordet påstod att det är midsommarafton på fredag!
Se där ja! Så det är därför jag är ledig på fredag. Undrade just.............

5 kommentarer:

  1. Hoppas ni får en lugn och skön midsommar!

    SvaraRadera
  2. Det blir dagvård på klinik fr.o.m. måndag och obestämd tid framåt... Bara det att det är 11 mil enkel resa, klarar hon det i det skicket hon är? Buss funkar ej...

    SvaraRadera
  3. Jag har suttit och läst dina senaste inlägg och jag förstår att du välsignar en helt vanlig dag.
    Det har verkligen varit turbulens omkring dig och de dina.
    När man står mitt uppe i overkligheten så konstigt nog blir man stark, just för att andra behöver hjälp och stöttas. Nu är det du som är klippan.
    Jag önskar dig flera helt vanliga dagar och ta väl vara på ledigheten och älsklingen kommer säkert att krya på sig.
    Kram Viola

    SvaraRadera
  4. Nu har jag läst i kapp och slås av uttrycket "en olycka kommer sällan ensam"
    Så skönt att det går åt rätt håll för din man i alla fall.
    Sköt om er!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Och från det här trötta hållet kommer en glad-midsommar-hälsning! Önskar er lugn och ro.

    SvaraRadera