lördag, maj 05, 2012

Altanfix och fikapaus

Lördag. Det gillar jag! Som dessutom blev oförhappandes ledig så vad ska man göra då?
Började med att ta med sonen ut i skogen för en lång, skön promenad. Vi såg en korp och en kråka som jagade varandra, dramatik på hög nivå och vilket skådespel! Rena dramaten!
Resten då?
Städet hoppar jag över eftersom jag just idag inte har lust att städa utan altanen ska få sig en omgång. Kanske, kanske blir det färdigt idag. Släpa, släpa, skura, skura. Och sen hoppas vi på lite sol och en fika i altanmöblemanget. Det låter väl som en bra lördagsplan?!
Vad gör ni?

3 kommentarer:

  1. Det lät som en härlig lördag. Min lördag har sovits bort. Det blir ju så när man jobbar natt ;) Men vädret här är ändå så dåligt så det gör liksom ingenting...
    Kram

    SvaraRadera
  2. Städa altanen...det måste jag också!

    SvaraRadera