fredag, juli 27, 2012

På väg

Den här sommarens andra roadtrip går av stapeln idag. Norrut. Ska bara jobba lite först men framåt eftermiddagen bär det av mot goda vänner som jag inte sett på länge.
Packad och klar, gummistövlar, flipflops, baddräkt, varma kläder, kalla kläder. Den här sommaren litar jag inte på alls utan tänkte att det är väl bäst att rusta sig mot det mesta. Fast när snöskoveln ramlade ned över mig när jag hämtade väskan i förrådet tänkte jag:
"Näe".
"Där går gränsen".
Snö vill vi inte ha på länge. Å andra sidan vet jag nu var snöskoveln är och är förberedd på en annan årstid. Sen.
Ännu njuts av sommar och förhoppning om fler soldagar, ljumma kvällar och att bilen går bra ända fram till målet för dagen!
Trevlig helg!
Over and out!

3 kommentarer:

  1. Vi väntar med stora famnen - både vi på två och dom tre på fyra!! Kram

    SvaraRadera
  2. Ha en riktigt trevlig helg, oavsett klädval!

    SvaraRadera