måndag, juli 16, 2012

Vilken dag som helst

Första jobbdagen avklarad. Check. Kom till och med ihåg matlådan, passérkortet och koden till jobbdatorn. Sen var jag trött......
Solen har strålat mest hela dagen och lunchpromenaden satt därför som en smäck. Som vanligt blir jag förvånad sen när mina jobbarkompisar börja droppa av lite i förtid, tills de upplyser om att vi har sommartid på kontoret. Stänger lite tidigare ju. Sommartid! Finemang!
Jahaja.
Man kan ju inte komma ihåg allt.
Betyder också att jag som ska öppna i morgon inte behöver vara där klockan 0700 utan 0730. Sovmorgon ju!
Handlade jordgubbar på vägen hem att gotta mig åt lite senare, hejade på gårdens 115 ungar och nu ska jag strax ut och lufta mina nya älsklingar, hitforslade ända från "amerikat".

Med sådana här på fötterna och nya, fina springbyxor ska det väl gå att få en tant i form?????? Det lovade expediten på stora Nike-affären där i Santa Monika alldeles precis. Så då får jag väl tro på det?!
Rapport lär följa!



Nya darlings. Superlätta. Så att man inte ska förstå att man springer?????

7 kommentarer:

  1. sovmorgon och jordgubbar -inte illa

    SvaraRadera
  2. Idag har jag kramat Stora syster och hälsat på store bror och Lilla syster :) Värmde i hjärtat att Store bror log så gott mot mig. Likaså inne på marknaden, han var den enda som såg mig och log brett! Han är fin! (Det är de ju alla!)

    SvaraRadera
  3. Ezter: ÅH! ÅH! Mammahjärtat svämmar ju över! Mina barn!!! Just ja! Marknaden!

    SvaraRadera
  4. Vi har också sommartid. Fin uppfinning om du frågar mig.

    SvaraRadera
  5. Satan! Vi har inte sommartid. Har sommarstress. Skit också.

    SvaraRadera
  6. Såna skor har jag och de är outstanding!
    // Marina

    SvaraRadera