torsdag, september 13, 2012

Med lite pyssel och pling......

Jag härmar Spader Madame och kör dagens dojja. Nya för dagen. Ska invigas på lördag då ännu en femtioårsfest går av stapeln. Tills dess är de ingådda. För de är sköna. Och snygga. Funderar på att sova med dem på. Som ensam radhusinnehaverska gör man ju lite som man vill.
Nu roar jag mig inte enbart utan lite huspyssel har jag också burit hem idag. Persiennmojänger. Och alvedon.......
Sen. När jag roar mig med gardinsnören, gardinpluttar, stånghållare och annat kul ska vi vara glada för att det här inte är en ljudblogg. Jag känner redan nu att jag kommer att tappa tålamodet. Tips och trix mottages tacksamt. För persiennpyssel. Svära gör jag så bra själv!

Nya dansskorna!

Alvedon och persiennmojänger råkade visst hamna på samma bild................


4 kommentarer:

  1. Efter ett antal timmar med persiennfibblande lär du nog behöva en Alvedon... eller två :)

    SvaraRadera
  2. Bra bloggidé med Dagens Doja. Ska ta en titt på skohyllan i hallen för att se om jag inspireras till ett inlägg.

    SvaraRadera
  3. Fröken Hulda: Med ALL säkerhet........ ;)!

    Per-Anders: Visst är det! JA! Jag ilar och ser vad du hittar på! :)!

    SvaraRadera
  4. Åh, vilka snygga! Om persienner vet jag inget. NADA: Tips...???

    SvaraRadera