fredag, september 21, 2012

Dumpad

I arla morgonstund, för det tycker jag 06.30 är, lämnade jag i morse av Store Bror på en parkeringsplats för vidare avfärd mot Norge. (hav tröst, han blev upplockad som uppgjort av annan förälder.......). Det vankas handbollscup. I Norge. Vinkelivink och lycka till!
Det betyder att det är tjejhelg i radhuset. Lilla Syster och mamman. Ända tills jag får höra att Lilla Syster har helt andra planer än att umgås med sin ömma moder. Det var visst något om kompisar, nån kille i klassen och nåt café på Ungdomens Hus.
Hmpffff.
Vad är väl en kompiskväll mot en kväll i soffan med mamman????
Förmodligen rena himmelriket när man är 15 år.
Hej Skavlan!
Ska vi umgås i kväll??????

3 kommentarer:

  1. Vi kan se Skavlan ihop så slipper vi vara ensamma framför TV:n ;)

    SvaraRadera
  2. Fröken Hulda: BRA förslag!!!! Jag ska tänka på dig. Synd att det är så långt mellan oss, annars kunde det ju vara på "riktigt"!

    SvaraRadera
  3. Tss... vad är det med dagens ungdomar? Mina väjer dans i kväll i stället för soffan med mig och Mr!
    Märkligt?! ;)
    Kram

    SvaraRadera