tisdag, september 18, 2012

Prosit!

Runt omkring mig har folk hostat och snörvlat i veckor. Jag har klarat mig och bett en stilla bön om att få slippa. Ja. Jag har ju sluppit. Tills idag.
Vaknade med en förkylning from hell, halsont, feber och muskelvärk. Så det är sängläge idag. Kidsen såg i alla fall lite lyckliga ut vid frukostbordet eftersom mamman inte fick fram ett ljud. De såg inte lika lyckliga ut när jag ändå hest deklarerade att sjuklingar sällan eller aldrig lagar mat.
"Infektionsrisken"............
Får se vem som nappar till middagen ikväll! ............. "Någon" kanske tar tag i det????

4 kommentarer:

  1. Det var väl bra onödigt! Hoppas du kan skrämma iväg bacillerna

    SvaraRadera
  2. Alla verkar vara förkylda nu! Krya på dig, hoppas du får en god middag ;)

    SvaraRadera
  3. Jojo den där "någon"... det vet man ju hur det brukar vara med det ;)
    Krya på dig!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Krya på dig!! Jag har en lördag bokad för dig!

    SvaraRadera