tisdag, september 04, 2012

Man kan väl öva sig?

Dag två i lediga veckan. Har varit på en utflykt som får skrivas om vid ett annat tillfälle. Den gav i alla fall den här madamen råg i ryggen så det räcker ett tag. Lite mer bränsle liksom. Det är bra. Man blir lite glad!
Om jag sen skriver att jag meckar i radhuset igen så tror väl ni väl inte på att jag lämnar området då och då? Nästan rätt i så fall. Man kan väl säga att jag är fången trivs på hemmaplan? Också att snart, snart är det som jag vill och gamla spöken är borta. Det är också bra. Ut med dem bara!
Men det tränas också!
Tålamodsmuskeln.
Om man ger sig till att baka 137 grissini så tränas den. Jag lovar!
Jag lovar och svär också att det aldrig kommer att hända igen. På heders!
Och så musik för dagen: "Gå ut och var glad"!


Om någon undrar så är papperspåsar bra förvaring för knaperpinnar. Grissini.



4 kommentarer:

  1. Jisses, jag som tycker jag varit duktig som bakat 40 grötbullar! Där ligger man i lä! 120!!!

    SvaraRadera
  2. 137 tom! Bara ca 100 fler... Jaja, goda ser de ut! Njut när du äter!

    SvaraRadera
  3. Ezter: Här ska njutas. Såg lite fel när jag läste receptet...... Var inte meningen att det skulle bli så många! ;)!

    SvaraRadera
  4. Oj vad du åstadkommit. Jag är glad om jag orkar koka makaroner. Men vem vet... om X antal veckor/månader kanske jag orkar baka också :)

    SvaraRadera