måndag, september 03, 2012

Sol ute, sol inne.........

Ledig måndag och ledig vecka. Börjar ju bra med tanke på vädret, strålande sol, blå himmel. Börjar också bra med ett möte med en "överlevnadscoach" som ger både pepp och vägledning tillbaka till ............... mig själv igen.
Tog sen en tur i en av stadens parker i Stora Systers toningskor. Toningsskor är en särskild dojja, med lite rundad sula. Man får fin rumpa av det sägs det. Förmodar att det krävs lite längre och fler turer än den jag tog idag men jag blev nästan åksjuk....lite vippigt var det.... 45 minuter senare åkte jag hem och ja, jag har träningsvärk redan. Kanske gör de någon nytta ändå? Inget synligt ännu men kännbart. Det är ju bra så!

Soligt, varmt och härligt! September!


Fina broräcket!

4 kommentarer:

  1. Fina bilder. Idag har faktiskt solen visat sig även här. Det känns som år och dag sedan vi såg solen ssenast.
    Jag har några jobbarkompisar som har sådana skor. Dom säger att man ska börja gå med dom korta stunder för att vänja sig. Man får i alla fall en fin hållning verkar det som :)
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. VARNING!!! Just de skorna som gjort att jag inte kunnat gå sen Kristi himmelsfärshelgen!!!
    Jag älskade mina skor, men med facit i hand önskar jag att jag aldrig köpt dem. Känns som mina fotleder aldrig blir bra igen. Och rumpan blev inte ett dugg snyggare ;)

    SvaraRadera
  3. Träningsvärk är en härlig känsla

    SvaraRadera
  4. Lyllos dig som är ledig måndagar!

    Det är inte jag.

    SvaraRadera