fredag, december 31, 2010

Det kunde man ju ge ....

... sig banken på att det sista dygnet det här skitåret skulle bli kasst. Varför inte? Inställda planer p g a värk och tilltagande depp suger. Nä. Rappa på nu och sjung ut 2010 va, och så stämmer vi upp en räkmackesång efter tolvslaget. Tror banne mig jag ska ha en räka, en stor en, som dörrklapp för nu så!
Nämen. KLART det funnits ljuspunkter, glädjestunder, happy moments och så. Tänker på dem idag när jag ligger nedbäddad i soffan och är lite osams med min kropp som inte vill det jag vill. Men, så är livet och när jag tänker på att nya house roules är nära förestående, bästa året evver väntar, mina barn mår bra, Älsklingen har en ny övernattningslya, dessutom är han idag inom pusshåll, så kan det ju bara bli bättre. Eller hur?
Gott Nytt År till alla "mina" härliga bloggläsare! Ni gör mina dagar!


Den här har jag lånat från "nätet". På en sån här ska jag åka 2011. Nån som hänger med mot bästa året evver?

13 kommentarer:

  1. Jag hänger gärna med på räkmackan!
    Gott Nytt År!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ett GOTT NYTT ÅR önskar jag dig!

    SvaraRadera
  3. Hänger gärna med på den räkmackan!
    Hoppas din kväll blöir bättre än dagen! Nyårskram till hela familjen!

    SvaraRadera
  4. Mer räkmackor åt alla!!!
    Gott Nytt År Cina!
    2011 kommer att bli kanon :DD
    Kram

    SvaraRadera
  5. Tack för bloggåret som gått Cina, och för alla skratt du bjuder på med rapporter från verkligheten.

    Du skriver så bra - men det vet du väl redan. ;)

    Nu firar vi in räkmackeåret 2011 vid midnatt. Skål!

    Varma mjuka Nyårshälsningar!/SoF

    SvaraRadera
  6. Du kommer att krya på dig snart. Gott Nytt År!

    SvaraRadera
  7. Vi vill också käka räkmacka!

    SvaraRadera
  8. Får jag åka med? Jag vill också ha ett räkmackeår. Gott Nytt på dig, tjejen. Kram

    SvaraRadera
  9. Gott nytt år med mindre värk och mer räkor!

    SvaraRadera
  10. Det ska bli ett gott år:) Önskar dig ett Gott Nytt RäkmackeÅr 2011!!!

    SvaraRadera
  11. Jag hänger också på.. bara jag slipper käka räkorna!! ;o)
    Självklart ska 2011 bli ett toppenår.. så är det bara!
    Kram vännen!

    SvaraRadera
  12. God fortsättning...........
    segla omkring på en räkmacka är inte helt fel....
    Kramiz

    SvaraRadera
  13. Hänger med! 2011 blir ett toppenår! Skickar största kramen!

    SvaraRadera