lördag, december 29, 2012

Ledigt!!!!!

Ledig. Ledig. Ledig!!!!! I en hel vecka! Oceaner av tid. Det enda jag har planerat är nyårsaftonens begivenheter, annars ligger hela veckan som ett oskrivet blad. Det är stora kryss i almanackan vilket betyder att jag inte FÅR boka in något. Om det inte är förenat med nöje förstås. Fattas bara annat! Roligheter får alltid bokas in.
Som en middag hos Bästa Mamman. Idag. Det enda jag behöver göra är att klä på mig, helst, köra bilen en liten stund och så: Pysslas om och bjudas på mat. Och fortsätta vara ledig. Som jag längtat!

4 kommentarer:

  1. Gör nu ingenting så mycket som möjligt och så länge som möjligt!!

    God fortsättning och gott 2013 ♥

    SvaraRadera
  2. Härligt! Kom att tänka på ett citat, "Så ljuvt det är att göra ingenting och sedan vila efteråt" hihi.
    Ha d gott!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas att din dag har varit riktigt underbar!

    SvaraRadera