onsdag, oktober 31, 2018

En laddningsstation hitåt

Nope. Den färgrika frukosten räckte inte. Efter gårdagens lunch tog batteriet slut, huvudvärken slog till och jag fick släpa mig hem från jobbet. Sov i fem timmar, vaknade utan huvudvärk men med ledvärk from hell. Ok.
Dagen idag har fortsatt i samma anda så det blir ett par sådana dagar, värkdagar med kolsyrearmar. Mjuka kläder och sakta mak. Sova. Äta. Vila. Snällsaker. 
Överraskade mig själv genom att beställa ett broderi härförleden. Majj gådd! En festremsa med tontemotiv att förära julbordet. Har inte uttryckligen sagt till vilken jul men rätt som det är får jag för mig saker. Tydligen. Så har jag avancerat i syjuntan tänker jag, från underhållare utan något i händerna till att behöva tjata hål i huvudet på mina syjuntekompisar hur korsstygn besegras. Eller nåt. Det får i alla fall vänta tills värken gett sig men sen så! 


2 kommentarer: