lördag, januari 18, 2014

Örebrolördag

Haver varit i Örebro en sväng idag. För ingen särskild skull utan bara för att komma utanför radhuset, se lite annat och bota mensvärk med tillhörande dåligt humör på flykten. Gick bra faktiskt. Åt årets första semla som var JÄTTEGOD och hittade en saluhall mitt i city. En fin en. Där ska jag äta/fika/handla nästa gång. Handlade ingenting fast jag var i många affärer. Bra gjort av mig tycker jag. Var och tittade på MQ och min drömtröja hängde där. Också. Har nog varit i varje MQ inom 15 mils radie och ja, den hänger i varje affär. Men är för dyr för den donnan för tillfället. Sitter i övrigt som en smäck och skulle passa väldigt bra till svarta byxor och de nya julklappsskorna. Men vad är väl en bal på slottet? Gjorde ju ett fynd förra veckan för 200 pengar och är helnöjd med det!
Ikväll är jag utmotad bortlovad från radhuset. Lilla Systern ska ha tjejträff och Store Bror är i Göteborg för att spela handboll, steg 4 i junior-SM. Vi håller tummarna på avstånd! Heja, heja!

2 kommentarer: