onsdag, januari 29, 2014

Tystnad. Tagning. ACTION!

Nu skriver jag med små bokstäver. Precis som ni inte ser det……..
Om en strax avgår Cina-bilen med en ung man i passagerarsätet som ska avlämnas vid en praktikplats.
First day. Det har jobbats hårt i kulisserna för att få till det här, i mitt nästa liv ska jag söka jobb i underrättelsetjänst, som medlare eller inom SÄPO.
Ok. Tummar behöver hållas idag att det går vägen. Att solen står rätt, vinden blåser från rätt vädersträck och att allt klaffar. Att handledaren, kocken himself, har fattat vad det går ut på tvivlar jag inte ett ögonblick på. Han är som klippt och skuren för den här ungen mannen.
Ja. Det var väl det hela för nu. Jag är torr i munnen och trött. Jättetrött. 
Over and out.

3 kommentarer:

  1. Här hållas precis alla tummar!

    Och att du har en karriär inom säpo, det tvivlar jag inte en sekund på.

    SvaraRadera
  2. Tror du att du behöver jobba i nästa liv? Jag tycker du är värd en lyxtillvaro då!
    Håller tummarna allt vad jag kan!

    SvaraRadera
  3. Håller tummar och tår!!!

    SvaraRadera