lördag, januari 27, 2018

Ännu mera fokus

Två nya uppdrag på jobbet har slukat mig den här veckan. Mycket att ta in, läsa in och praktisera. Det kommer att bli roligt, bra (förhoppningsvis) och jag har fått en boost av självförtroendet! Att våga tro på sig själv när andra gör det. Bra träning!
Även fysträningen har gått bra. Fyra pass den här veckan. Cirkelgym, yoga, styrka och simning. Känns som en bra mix och höften håller. Hurra! Igår körde jag ett pt-pass. Pt.n är sonens flickvän och hon må se vän och ljuv ut (vilket hon är) men hård, peppande och drivande som pt. Benpass igår, 40 minuter, och det var en mör donna som hastade hem till middag och handboll på tvn sen. Idag har jag vissa svårigheter att sätta mig, jag känner att jag har både lår och rumpa. Om jag nu skulle glömt det .....
Hjärtats syster fyller 65 idag idag så det har hippats och hurrats. Sonen har spelat handbollsmatch. En match som var nästan lika spännande som den igår kväll mot Danmark. Jag satt på läktaren och känner en sån otrolig tacksamhet att min unge springer livs levande på en handbollsplan igen. Han är en kämpe!
Strax middag, ett glas rött och sen en bra bok. Because I’m worth it!

1 kommentar:

  1. Läs boken jag tipsade om på Insta i veckan. Så himla bra! Det sjunger i isen. Linnéa Dunas eller Duner eller nåt i den stilen. Ge den där ungen en stor hjärtekram från mig😍

    SvaraRadera