onsdag, januari 10, 2018

Som vanligt igen

Om man ska besikta bilen är det bra om man åker till den station där man bokat tid. Nödvändig lektion denna morgon. Jag åkte dit där jag alltid besiktar bilen men fick inget napp när jag knappade in reg-numret och fick ett litet stresspåslag. Jojo. Det börjar bra! Vafalls??? Tack o lov för mobilen! och jag hittade bokningsmailet. Från annan en station. Hittat och kört till det rätta stället, som tur var endast ett par minuters körtid iväg.
Jamen det strösslar ju med besiktningsstationer! Annat var det förr. Man åkte till bilbesiktningen. Punkt. 
Nu väntar jag på besked om pärlan ska gå igenom. Sen jobbet. En vardag tar form igen.

5 kommentarer:

  1. Besiktigar i detta nu och oerhört nervös. Hittade åtminstone till rätt besiktning 😉

    Markattan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra start! 😃 Hoppas besiktningen gick bra!

      Radera
  2. Så dumt med valmöjligheter! Tur det var nära, hoppas det gick bra☺️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja ibland blir det lite mkt att välja på. Det gick finfint, pärlan blev godkänd!

      Radera
    2. Kanon! Ls mitt svar idag hos Iwill så får du läget här klart för dig😱

      Radera