tisdag, januari 30, 2018

Mer praliner och champagne åt folket. I alla fall till mig.

Visst fixade jag Hjärtats fakturakrångel med en kabel-tvleverantör men han fick masa sig till radhuset. Det är inte bara att ringa och fixa åt någon annan hur som helst utan vi båda skulle prata med kundmedarbetaren. Hjärtat gav sig tillkänna och bedyrade att jag fick sköta snacket i telefon och till slut var allt frid och fröjd. 
Idag har jag vaknat seg med en molande huvudvärk. Gårdagen var ingen bra dag och det är väl känningar från det. Försöker skaka av mig det och idag är en ny dag. Så käckt! Mina humörsvängningar eskalerar liksom värmeflushar på nätterna. Åldern. Säger alla. Ja. Krävfer sin kvinna att hantera tycker jag men kämpar på. Motion är bra. Praliner och champagne då??? 
Idag jobb, cirkelgympa och ikväll ett styrelsemöte. Ännu en lång dags färd mot natt. Over and out!

3 kommentarer:

  1. Där är reda med dig. Har du tid så håll en tumme för mig i morgon från 10.20 och framåt!

    SvaraRadera
  2. wow !!! it's beautiful and so lovely,i really like your good idea so much.Thank for sharing.

    ดูหนัง

    SvaraRadera