söndag, januari 07, 2018

Som man klickar får man bo!

Tillbaka i feberdimmornas värld och med det min egen soffa. Hoppas nu bara att jag inte smittade Hjärtats mamma! Har lite ångest för det faktiskt .... men kände mig bättre igår än idag. 
Hjärtat har peppat mig mellan sovstunderna, köpt mer Ipren, lagat mat, sjungit i köket vid diskningen och vi har googlat semesterhus att hyra. I Kroatien. Nämen?? Japp! En vecka med i alla fall den här utsikten har jag att se fram emot om sisådär drygt ett halvår.

 Väldigt mycket lånad bild från nätet .....

..... o en till lånad bild. Det är väl ändå något visst med blå-vit-randiga parasoll????


För man måste ju våga se framåt! Jag kommer inte alltid må pytonskrutt, se världen i svart och vara rädd för att lämna radhuset. 
När jag sen fick kramas lite med Lilla N, han kröp upp i min famn och ropade segervisst till sin mamma:
”Mamma, det här är min mommo”!!!!
Ja men då var ju den här söndagen i hamn!

1 kommentar:

  1. Vilken härlig känsla! Håller tummarna att du mår bättre idag och att du inte smittade hans mamma!

    SvaraRadera