tisdag, juli 09, 2019

En hemmadag

Jo men visst somnade jag i soffan igår kväll. Med katten lindad runt mig. Så sov vi i tio timmar, nån var trött och den andra glad för att jag var hemma.
Idag är en långsam dag. DET har jag i alla fall lärt mig av allt resande. Hela jag behöver vara hemma innan jag sätter fart med något annat. Så, idag kommer jag ifatt mig själv.
Dricker kaffe, gosar med katten, läser, tvättar. Har gått en runda på yttepyttetomten. Går ju tämligen fort och blev lite fundersam över varför ett av salix-träden ser ut att dö?? 
Pratat länge med Största Systern. Har fått tack-hälsningar för fina vykort .... not. Men smilisar och glada tillrop. Nåja. Ingen lär ju glömma att de fått vykort i alla fall!

1 kommentar:

  1. Vykort är kul! Har hittat appen riktiga vykort. Testat två gånger, det har dunkat bra!

    SvaraRadera