onsdag, juli 17, 2019

Mitt i veckan-blues

När man läser att en hoppborg kollapsat på Kiviks marknad och vet att kidsen och barnbarnet är där. Nu var det ingen fara av vad jag förstår men just det där när det händer något där ens nära och kära är. Inte kul.
Ringde för att ändå kolla läget och de var på säker mark och hade disco med Lilla M. 
Jobbpeppen idag. Not. Katten ska vaccineras och ikväll ska det hippas och hurras för moster som är på besök från USA. Mulet idag med och jag undrar om det är därför jag känner mig nere??? Att allt blir större och mer oro för att det är grått ute?
Ibland önskar jag att jag kunde stänga av ”oros-knappen”, jobbar på det. 

1 kommentar:

  1. Vi hade kört hem när det hände. Såg ingen av dina...Läste det var lindriga skador. Tack och lov!!!

    SvaraRadera